icomp


Regulamin aukcji iCOMP



1.


Zamówienia są realizowane w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o pobraniu.
Może się zdarzyć, że wystąpi większe opóźnienie, ale wówczas klient jest o tym informowany.

2.

Po złożeniu zamówienia prosimy o wiadomość z wyborem formy płatności, transportu oraz potwierdzenia adresu.

3.
W każdej wiadomości do nas proszę podpisywać się swoją nazwą z Allegro.

4.

W przypadku braku potwierdzenia adresu w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, towar wyślemy na adres podany w Allegro.

5.

W przypadku wpłaty na konto, towar wysyłamy po fizycznym zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie, dlatego też nie ma potrzeby wysyłania potwierdzeń wykonania przelewu.

6.



Każdy klient zobowiązany jest sprawdzić przesyłkę przy odbiorze. W przypadku uszkodzenia wysylki kurierskiej należy w momencie dostawy spisać z kurierem protokół szkody. Bez protokołu szkody spisanego w momencie dostawy reklamacje uszkodzenia przesyłki nie będą mogły być rozpatrzone. Kurier ma obowiązek poczekać, aż Państwo sprawdzą przesyłkę.

7.






Każdy kupujący ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni. Warunki przyjęcia zwrotu towaru:
- towar musi być w stanie nienaruszonym
  (opakowanie jak i jego zawartość muszą wyglądać jak nowe i nie nosić śladów użytkowania)
- koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi kupujący
- sprzedający zwraca cenę towaru na wskazane konto
- dalsze istrukcje można uzyskać kontaktując się z działem RMA

8.





Reklamacje są rozpatrywane na zasadach określonych ustawą. W ciągu 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona, następnie usterka będzie usunięta lub towar będzie wymieniony. Czas naprawy zależy od działań dystrybutorów sprzętu, w razie konieczności dłuższego oczekiwania na naprawę, klient będzie na bieżąco informowany.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (sprzęt okazał sie sprawny) zastrzegamy sobie prawo do naliczenia opłaty logistytczno-serwisowej.

9.


W razie stwierdzenia niezgodności towaru z umową zamiast wystawiać pochopnego negatywa prosimy o szybki kontakt.
Zawsze sporne sprawy staramy się załatwić zgodnie z życzeniem klienta.

10.

Gdy zamówiłeś przesyłkę pocztą i czekasz już ponad 5 dni - sprawdź na swojej poczcie - listonosze często nie zostawiają awizo.
11.
Wysyłamy nasze towary za granicę. W celu ustalenia kosztów wysyłki prosimy o kontakt.
12.
Kupując kilka przedmiotów za wysyłkę płacisz tylko raz.
13.
Licytując na naszych aukcjach akceptujesz niniejszy regulamin.



Dział RMA - dział zajmujący się obsługa reklamacji oraz zwrotów.
Kontakt z pracownikiem działu, ze względu na wykonywane obowiązki, jest możliwy tylko drogą mailową. Pracownik infolinii telefonicznej nie ma pełnych danych i nie zawsze będzie mógł szczegółowo odpowiedzieć w sprawie reklamacji.

Kontakt z działem RMA:
http://allegro.twojemiejsce.pl/allegro/zaufac.gif

icomp



icomp