1.
|
Zamówienia
są realizowane w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania
wpłaty lub otrzymania informacji o pobraniu.
Może się zdarzyć, że wystąpi większe
opóźnienie, ale wówczas klient jest o tym
informowany.
|
2.
|
Po
złożeniu zamówienia prosimy o wiadomość z wyborem formy
płatności, transportu oraz potwierdzenia adresu.
|
3.
|
W
każdej wiadomości do nas proszę podpisywać się swoją nazwą z Allegro.
|
4.
|
W
przypadku braku potwierdzenia adresu w ciągu 3 dni od złożenia
zamówienia, towar wyślemy na adres podany w Allegro.
|
5.
|
W
przypadku wpłaty na konto, towar wysyłamy po fizycznym zaksięgowaniu
pieniędzy na naszym koncie, dlatego też nie ma potrzeby wysyłania
potwierdzeń wykonania przelewu.
|
6.
|
Każdy
klient zobowiązany jest sprawdzić przesyłkę przy odbiorze. W przypadku
uszkodzenia wysylki kurierskiej należy w momencie dostawy spisać z
kurierem protokół szkody. Bez protokołu szkody
spisanego w momencie dostawy reklamacje uszkodzenia przesyłki nie będą
mogły być rozpatrzone. Kurier ma obowiązek poczekać, aż Państwo
sprawdzą przesyłkę.
|
7.
|
Każdy
kupujący ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni.
Warunki przyjęcia zwrotu towaru:
- towar musi być w stanie
nienaruszonym
(opakowanie jak i jego
zawartość muszą wyglądać jak nowe i nie nosić śladów
użytkowania)
- koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi kupujący
- sprzedający zwraca cenę towaru na wskazane konto
- dalsze istrukcje można uzyskać kontaktując się z działem RMA
|
8.
|
Reklamacje
są
rozpatrywane na zasadach określonych ustawą. W ciągu 14 dni reklamacja
zostanie rozpatrzona, następnie usterka będzie usunięta lub towar
będzie wymieniony. Czas naprawy zależy od działań
dystrybutorów
sprzętu, w razie konieczności dłuższego oczekiwania na naprawę, klient
będzie na bieżąco informowany.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (sprzęt okazał sie sprawny)
zastrzegamy sobie prawo do naliczenia opłaty logistytczno-serwisowej.
|
9.
|
W
razie stwierdzenia niezgodności towaru z umową zamiast wystawiać
pochopnego negatywa prosimy o szybki kontakt.
Zawsze sporne sprawy
staramy się załatwić zgodnie z życzeniem klienta.
|
10.
|
Gdy
zamówiłeś przesyłkę pocztą i czekasz już ponad 5 dni -
sprawdź na swojej poczcie - listonosze często nie zostawiają awizo.
|
11.
|
Wysyłamy
nasze towary za granicę. W celu ustalenia kosztów wysyłki
prosimy o kontakt.
|
12.
|
Kupując
kilka przedmiotów za wysyłkę płacisz tylko raz.
|
13.
|
Licytując
na naszych aukcjach akceptujesz niniejszy regulamin.
|